Site icon Somewhere To Write

گوناگون از علوم

هیگز بوسان: انسان در حد فاصل منظومه شمسی و اتم زندگی می کند.برای رسیدن به ذرات زیر اتم؛ باید به اندازه منظومه شمسی تا ریزی یک اتم کوچک شویم و این فعلا غیر ممکن است. البته نامشخص است که؛ ریزتر از اتم، اجسام مانند توده های کهکشانی هستند یا شبیه ساختمان یک اتم هستند!؟
الکتریسیه یا برق: به نظر می رسد که؛ برق شهر حرکت الکترونها نیست. برق شهر، میدان مغناطیسی الکترونهای اجسام فلزی می باشد. مثال: زمین دارای الکتریسته های گوناگونی است که اجسام مختلف را جذب می کند. مجموعه این نیروها نیروی جاذبه زمین را تشکیل می دهد. برق شهر ؛ نوعی مغناطیس هست که فلزات را جذب می کند.نکته دیگر اینکه ؛ زمین نیز مانند الکترونی است که به دور خورشید می چرخد و برق شهر به کمک دو الکترون بوجود می آید. نکته مهم و تحقیقی : سیم نول را در معادن فلزی اگر به زمین وصل کنیم ….باعث ؟؟؟
رعد و برق و تولید جرقه مصنوعی در سیلندر ماشینها برای جایگزین شدن بجای بنزین: البته خیلی قویتر از بنزین عمل می کند. این روش نوعی استفاده از بارهای الکتریکی می باشد که بعد از رعد و برق در روی تپه های بلند و تدریجا به زمین منتقل می شوند. روش شبیه سازی در سیلندر اتومبیل: وسیله لازم فقط ؛ گاز مایع بن بست و سرد، دو یا سه لیتر. از هر گاز سردی می توان استفاده کرد.البته گفتم که این گاز مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. داخل یک رادیاتور مسی مقاوم ، بهترین حالت می باشد.
تغییراتی که در موتور یک ماشین بنزینی باید انجام گیرد: در این روش فقط از باطری ماشین برای استارت زدن استفاده می شود و به هیچ انرژی دیگری نیاز نیست. ،،، الان کار واجبی پیش آمد که باید بروم،،، ادامه مطالب را خواهم نوشت.فقط اگر ظرف سه روز ننوشتم ؛ به من اطلاع دهید؛ چون از یادم میرود. امتیاز این کار من همین سایت است. البته امروز روز خوبی بود.ebrahimpour58617@gmail

Exit mobile version