Love Work Family Friends Games Kids Life

Posted by on 2018/09/09 under Life

melayu asli malas lemah gemalai ibarat tarian melayu asli,

melayu mamak rajin 24jam sampai mata tak mau pejam-pejam…

– Tun Magneto –

11 thoughts on “kunun nya…

  1. aku menu list bukan kerna kar ma... says:

    cuti empat hari ni kami adik-beradik di pejabat masih kerja jadi admin yang terima bayaran masyuuukkk daripada segenap penjuru sumber samada halal atau haram zaman sekarang sebat bantai ajer apa ada depan 100 mata janji manifesto dah tersusun sepuloh jari sebab yang penting aidilfitri lambat lagi.

    p/s: wow…ini dah cukup meyakinkan ayat-ayat karangan 50 patah perkataan peraduan akan datang tak tau bila atok 93 nak bukak ke nak masuk dalam kapsul filem arahan doktor asmadi ibu mertua nyonya mashur nak pekik jemin…hang kenapa, hang apa? dulu awai-awai hang dah rancang u-turn kaaa???

  2. oghang kampong bakhil kokak jambatan batu kikir says:

    bokojo lah kito sekuek nyo…

  3. koleksi kata-kata hikmah says:

    “bagi saya keseimbangan sangat penting, keseimbangan dua perkara, imaroh orang melayu, kepimpinan orang melayu di dalam agama dan politik pada masa yang sama mereka lebih kepada islamisasi bukan melanization”

    – xifu naser (berkata mengenai aqidah dan LGBT) –

  4. ya udah says:

    Makin tinggi kita terbang makin sakit jatuhnya. inilah yang terjadi pada orang-orang super kaya ini. Mereka bekerja keras hingga sukses menjadi orang-orang terkaya di dunia, namun dalam waktu singkat, seluruh kekayaan mereka sirna seperti mimpi.

    Beberapa orang memang mendapatkan kekayaannya secara ilegal, dan ada saatnya mereka menebus perbuatan mereka. yang lain, menjadi korban krisis ekonomi sejak tahun 2008. Tetap saja, rasanya sulit dipercaya orang yang memiliki kekayaan hingga ratusan triliun bisa jatuh miskin dan tak punya apa-apa. Dan semuanya itu terjadi dalam sekejap mata.

    Inilah 6 orang super kaya yang jatuh miskin dalam waktu yang sangat singkat.
    https://www.youtube.com/watch?v=O0V07k2aYck

  5. tenang is good says:

    cuting empat haring ning duk sekodeng jirang gunang teropong lazerng spesial hak milikang tenterang. (https://www.youtube.com/watch?v=gBpRsA7lC50)

  6. ambo ore tina rita ore says:

    adek kakok ceghedek kokak, maghi maghi maghi…
    gi maghi gi maghi beghahi gak…denga teropo spesia abe lop nim…buleh sekodeng sokmo mano-mano hok suko hok benci hok deki hok iri buleh sokmo semuo deh…(https://www.youtube.com/watch?v=jlKIZFnKdm0)

  7. babi babi babi...diharamkan terpacul keluar dari mulut di sekitar kawasan tempat awam says:

    BAHANA CARUTAN TERBUKA DI TEMPAT UMUM

    Baru td aku gegar meja sebelah. Duduk nyembang sama2 geng diorg… sembang sambil ketawa ok ler.. tapi ini habis keluar perkataan carut marut. Anak aku umur 9 tahun duduk sebelah aku jer. Tempat awam kot…

    sound je bang nant ank2 terikot2 perkataan xelok 2,..

    Dah sound… nasib x menjawab. Kalau x mmg kena hentak ler… geram betul… tak nengok kiri kanan nyembang. Betul kata pepatah:

    Cakap siang, pandang2…
    Cakap malam, dengar2

    KONTAK PEKIDA BARU TAU. PEKIDA. PEMBELA MELAYU MURNI TANPA CARUTAN DI TEMPAT AWAM.

  8. the equaloozer says:

    Hari Zamri Facebook was a bully person. Your name been picked up here Hari. Have A Nice Government’s Surprise!!! Oh WOW lotsa surprises ahead!!!

  9. pakatan hipokrasisi liberal says:

    Hipokrit adalah dipandang normal dalam kehidupan berkemudikan tokoh-tokoh liberal masakini yang akan di mual loya hijrahkan tidak lama lagi. Jadi tiada perlu menasihati kerana para penasihat pun sakit hipokrasi dalam diri sendiri. Tepok cacat tak tepok pun cacat. Cacat hati lebih bahaya daripada cacat tubuh diri.

  10. ayah lopez jerni says:

    Para admin terasa oleh yang demikian mereka buka topik ini kerana mereka sendiri sentap akan perbuatan hipokrit mereka mengadu domba dalam facebook. Para admin sila cermin diri sendiri sebelum muatnaik topik yang tidak lain tidak bukan akan hanya memalukan diri anda sendiri. Bekerja lah dengan ikhlas walau bekerja disebalik tabir. Malu lah sikit dengan ibu ayah anda yang lebih tahu pekerjaan anda di sebalik tabir pejabat dan lokasi.

    https://www.facebook.com/thesiakapkeli/photos/a.705512519471772/2304632479559760/?type=3&theater

  11. penular popular trending says:

    Nah ambik kau! Selalu sangat puak-puak hampir sama macam ngkorang nie menganiaya banyak sudah kambing hitam (scapegoat)yang tidak bersalah. Nah! Sekarang dah kena!!!

    Tular di media sosial Pegawai Khas Dato Azis Jamman, Timbalan Menteri Kementerian Dalam Negeri (KDN) merakam video wanita berbangsa Cina berskirt pendek. Best ke skodeng seluar dalam wanita ni?

    https://www.facebook.com/100008543343820/videos/1900312996930127/

    https://www.facebook.com/100008543343820/videos/1900313190263441/

Leave a Reply

Name and Mail are optional. Your email address is however required if you want to subscribe to the comments (see below)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.