Love Work Family Friends Games Kids Life

Posted by on 2018/08/21 under Life

BERHIDANGKAN MAT REMPIT BERSEKUTU…

SLUUURRRPPPSSS…

YA TULU YA TULIS,
YA FULUS YA PULIS…

KAH KAH KAH…

7 thoughts on “MAKAN BESAU AES

  1. willykokak says:

    Betol bang, saya tak tipu.
    saya diupah orang untuk nyanyi di atas motorsikal sampai geng rempit saya nampak kelibat roadblok dihadapan.

    kesalutan amat respek dikesali.

  2. sila lari dan jangan koyak says:

    HAK ASASI MAT REMPIT UNTUK MEMILIKI WALAU SEKETING TONGKAT STARTER MOTORSIKAL.

  3. yer bener says:

    mat rempit mana ada teruna bro.
    saki baki semua pengkoyak dara.

  4. Kah kah kahpalabana says:

    Ayah : Kau nak jadi apa ni der?

    Der : Jadi mat rempit yah. Boleh konvoi reramai dengan nak dara.

    Ayah : Hmm, elok tu. Pegi kunyah tongkat starter motosikal ayah. Itu ajer yang kau patut miliki. Motor ayah punya tau. Itu hak asasi ayah.

  5. Bos Cecah 108 Botol Sos says:

    Der : Jangan cabar mat rempit! Mat rempit pantang dicabar! Sekali mat rempit mengamuk akan mam…

    Bos : Mam apa? Mam apa? Haa???!!! Mampos?
    Mampos kunyah keting tongkat starter motor aku tu haa??? Elok lah tu. Itu jer yang engkorang semua mampu miliki untuk pertahankan hak asasi engkorang.

  6. anakbuah Kanda Amin PEKIDA says:

    Pesanan untuk Sultan Melaka kaki adudomba yang dahulunya terkenal kaki3gp bersama anak-anak buah Melaka yang kaki tumblr tu…

    “Kita mane tau….dorg dtg mmg xde niat nak tolong pon…tp dtg sebagai saksi utk bahagian korban yg dorg wat tahun tu…pastu balik la g beraya ke ape ke… xde salah pon kan…. jgn la mentang2 kite nih dtg tolong melapah…kite rase kite lg bagos dr org yg x melapah… tu pilihan masing2 camne kite nak wat amalan utk bekalan ke akhirat…kite x tau ntah berapa ekor dia wat korban tahun tu… jgn nanti penat melapah mcm nak gile, tp pahala sebutir pon x dpt sbb mengadu domba… mengapi2 n melagakan org2…”

  7. rakyat marhein dari melaka hapus pengadu domba liberalisasi says:

    Habis lah Sultan Melaka liberal kena sound makin dekat dan kuat lagi dengan Kanda Amin dan anak-anak buah mereka bahagian Melaka yang dalam diam memasang strategi bermula dari segenap daerah negeri dan bandar masing-masing untuk memulakan mukadimah perang besar kepada ramai pengadu domba liberalisasi ini.

    HIDUP PEKIDA DAN KANDA AMIN !!!
    HIDUP PEKIDA DAN KANDA AMIN !!!
    HIDUP PEKIDA DAN KANDA AMIN !!!

Leave a Reply

Name and Mail are optional. Your email address is however required if you want to subscribe to the comments (see below)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.