Love Work Family Friends Games Kids Life

Posted by on 2018/07/16 under Life

The truth is,
You never cared about me that much.
You don't.
You really don't.

You never sent me a message first,
Even just a word "hey".
Every time I talk to you,
It reminds me
Of why our friendship broke off.

Maybe one day,
I'll get over it.
Maybe one day,
I'll forget about you.
Who knows?
You never cared.

20 thoughts on “I forgot you never cared

  1. your hidden smartest enemies says:

    Ngalompak Agong-gong…

    Gong gong gong…

    Woof woof…

  2. sengketa itu kemanusiaan...sejahtera itu ketuhanan says:

    Aku suka tengok manusia berlaga laga dalam dunia realiti, alam maya dan dalam parlimen. Selagi mereka semua ni makhluk yang melekatkan diri dengan duniawi maka itu lah perbalahan tiada penghujungnya. Itu lah tahap peringkat kasta mereka. Rendah serendah rendahnya. Makhluk begitu kekal sebegitu.

    Manakala puak kami mengasingkan diri mendekat pada tuhan secara berkumpulan berjalan ramai bersama sama. Malah ramai secara antarabangsa. Aktif dalam hal kerohanian. Tidak akrab perkara keduniaan. Lihat lah tahap peringkat kasta kami dengan makhluk gemar berbalah itu. Jauh beza nya.

    Mengapa anda yang diberi hidup nyata oleh tuhan masih dalam mimpi palsu lagi? Anda lekat dengan dunia anda celaka dan sering berbalah dalam laman sosial realiti dan parlimen. Bila anda dekat dengan ketuhanan anda beriman.

  3. sahabat dari gua says:

    “Engkorang semua jangan percaya sangat lah dengan golongan keling ni. Ni aku nak story sikit pasal story sahabat aku ni. Hari tu sahabat kepada sahabat kepada sahabat sahabat aku jalan nak jumpa sahabat dia. Entah daripada mana tiba tiba datang keling pada sahabat aku ni tadi. Muncul macam tercegatacam hantu mintak tolong satu keluarga merayueraih menagih simpati derma sikit bantuan sebab sesat tengah bandar katanya. Yang aku pelik disini apesal pulak keling ni target sahabat aku tadi sedangkan ramai gila orang orang lalu lalang disitu. Aku dah bagitau dia jangan percaya sangat dengan ayatul keling ni. Dia degil simpati tak memasal. Sekali kena kelentong dengan kelingapalabana.”

  4. serbuk kotei kuatharimau auuummm says:

    Dipetik dari Koo Haiwan :

    Besok dah coti, sebelum bangun kita layan iklan yang aku buat untuk cari Hummer dalam mudah, boleh layan berak kasi ngutuk.

  5. SENTI episod Tante Lho Serbu Gue says:

    Sekali pegawai imgresen tetap berperangai imigresen.
    Samada mereka adalah sanak saudara ataupun mana mana anggota ahli dalam keluarga anda.

    Serbu tetap serbu.
    Seolah olah perangai serbu sudah terbawa bawa iya kan?

    Satu peraoalan yang timbul saudara saudari aemua iaitu adakah mereka ini salah seorang anggota keluarga anda yang memasang kaki perisik di luar sana?

    Boleh jadi bukan? Adakah kita ini anti yahudi atau kita ini lah yahudi kerana gemar akan perkara mengesyaki sesuatu? Adakah kita ini telahpun berdaftar sebagai ahli iluminati secara syirik yang tidak sedar?

    Hanya anda yang mempunyai jawapan segala masalah yang anda cipta dan hidup sendiri. Siapa yang makan pedas dia lah yang bijak menyumbat cili ke mulut orang lain untuk terasa. Dengki bukan? Anda mulai terasa? Ahhh…itu cuma secubit saja. Belum kesan dipentung lagi.

  6. mampos lho imigresen...rumah besar lho udah ku tau says:

    Kasi sirami petrol aja semua maling maling…

    Mereka semua penyamaran…
    Dibakar rumahnya…
    Dibunuh keluarganya…

    Malingsial si penyamaran imigresen!!!

  7. usahawan perabot parlimen says:

    Hangpa ni tergelak terkekek kekek bukan mein lagi nooo…? Amboi baq gegat haaannngggpau…ni nak habaq haboq sat. Sat lagi laa…sat ni sit down elok elok dulu…sit tight like sutunnnn…

    Amboih dah habih sit down dah? Okay please stand up and buleh lari dah nooo…yang dipertua sultan sultaq nooo???

    Ni nak habaq…abang mat sabu sabut nyoq palabanau hangpau pun dah mula tersengih tergelak terkekeh keleh sampai nampak gigi liberal dia nooo…???

  8. classified says:

    All the commenters here are not just ordinary.

    The way their writes are more likely ex reporter or ex admins. And they are more likely link with spies.

    Seriously? Is this legal in their country? Ordinary people link with spies? Is there any act in their country allowing all that?

  9. insiders team at work says:

    Dulu si butuh ni bahan jenaka dan maki sindir pada sesiapa yang pakai jersi JDT.

    Kini si butuharamjumud ini mengangkat apa sahaja perkataan yang keluar daripada mulut Sultan Kelantan.

    Si butuharamjumud ni lah yang terlalu asyik melagakan semua manusia dalam malaysia ni malah hampir melibatkan perbalahan dua sultan sehingga si butuharamjadah ni tidak sedar bahwa dia sedang dalam perhatian polis interpol dan gestapo kerana aktiviti berani luarbiasa nya melakukan provokasi melaga-lagakan banyak pihak di laman sosial nya.

    Baca ini wahai organisasi Sultan Melaka.

    Kamu dan seluruh tenaga kerja kamu sedang dalam perhatian wahai Sultan Melaka. Kamu akan dikenakan tindakan akta huruhara keamanan negara tidak lama lagi. Masa kamu suntuk. Berundur sebelum kami buat serbuan lokasi kamu semua dengan bantuan polis interpol dan gestapo luar yang paling pakar dalam mengendalikan kes sebegini.

  10. karma politician police says:

    Page Sultan Melaka dah kena sound setepek dengan bantuan interpol asing.

  11. Din Belacak Bulan Cikai-cikai says:

    Lepas ni seluruh organisasi laman sosial Sultan Melaka jatuh tersungkur dalam keadaan sujud dan tahiyyat ibarat seseorang yang terpaksa menjalankan hukuman harakiri ke atas dirinya sendiri. Duduk tidak dapat. Bertimpuh tidak dapat malah bersimpuh pun tidak.
    Yang dapat cuma malu. Kasihan Sultan Melaka. Bak kata pepatah “Andai roboh kota melaka biarlah lenyap dengan sultan nya…jangan ditinggal awang dayang gundik sebarang kelak menerawang menjelmakan jalang”…

    Amboi amboi amboi sedap pula bila membaca ini semua seperti nikmatnya kopi sarang tempua adanya…

  12. harga nyawa murah akhir zaman says:

    Memohon lah kamu kepada tuhan agar kamu masih hidup lagi sihat berkat pada hari esok dan bukan lah meminta agar kamu dapat wang pada hari esoknya.

    Jangan jadi kafir harbi dengan begitu tamak nya tidak cukup kekayaan dan kemewahan lagi.

    Hanya kafir harbi yang menanti nanti menunggu nunggu agar rezeki wang diajaibkan kepada mereka.

    Dan sekiranya wang tidak menghujani mereka kemudian mereka mulai cari jalan kerja jahat menindas menipu golongan baik untuk menyakau lebih banyak wang.

    Oleh yang demikian kamu bermohon lah supaya jasad masih bernyawa esok lusa dan bukan menagih wang daripada yang esa.

  13. menadah tangan seperti gelandangan tapi hati bersetan says:

    Saya menyokong penuh kenyataan pendita…

    Manusia kafir harbi yang terhegeh hegeh ditunkan wang pada mereka adalah golongan penyembah wang. Kerana itu mereka berdoa supaya wang turun esok berganti esok. Mereka lupa berdoa untuk dikuniakan masih hidup. Mereka percaya wang untuk hari ini dan wang untuk esok. Hati mereka adalah hati kafir harbi. Sujud ditempat ibadah tapi hati masih berharap wang banjir mencurah ke atas mereka pada esok dan esok dan esok dan esok lagi seterusnya…tiada siapa boleh menipu kata hati tamak yang meluap luap mahu kan sesuatu…

  14. bigger is better says:

    Presenting…

    The Holiest Friday’s Nights at Sultan Palace…

    Especially only to Sultan Melaka’s lovable all mens admins…

    Here they are…

    <a href="http://etryi.pro/azkthhnaur/MC_medlineOLDman_Hammer_of_Thor_MYN/?rid=-7EA5QCQIAAHBvugEABhEJChEBCgAB&esub=-7EBBQCQMPWhsKdHPsGW-6AQMgOTMtOT8-MwuKYAEAAxENChEFIhEJQgdpZDIAAH9hZGNvbWJv&utm_source=1#init" >http://etryi.pro/azkthhnaur/MC_medlineOLDman_Hammer_of_Thor_MYN/?rid=-7EA5QCQIAAHBvugEABhEJChEBCgAB&esub=-7EBBQCQMPWhsKdHPsGW-6AQMgOTMtOT8-MwuKYAEAAxENChEFIhEJQgdpZDIAAH9hZGNvbWJv&utm_source=1#init

    toughin’ the night…gentlement…

    HAHAHAHAHAHAHA…..

  15. vapor gal says:

    …hold on now…

    Watch it where you pointing you finger at because…

    This include all of you too…

    <a href="https://www.e-cigarette-forum.com/threads/vaping-and-sexual-health.221206/" >https://www.e-cigarette-forum.com/threads/vaping-and-sexual-health.221206/

  16. sultan tak boleh...consultan pun tak boleh engko nih says:

    “Sila duduk dan jangan lari”…

    Itu maksudnya bini bini admin engko Sultan Melaka tu maksudnya tu punai engkorang semua akan dibutakan. Paham tak admin admin jantan Sultan Melaka semua? Burung punai engkorang akan dibutakan bini bini engkorang semua. Sebab itu dituntut duduk elok elok khas untuk nafkah bini dan jangan cuba nak lari cari betina lain. Paham
    tak tu admin admin jantan Sultan Melaka tongong tak bertuah langsung. Lima hulubalang Melaka semua dah cabut gara gara engko Sultan Melaka dok kongkek sesiapa saja yang bertandang ke iatana.

  17. darkwechat realking says:

    Kasihan Sultan Melaka…

    Boeeekkk punya kena pentung dengan kata kata…

    Buanglah tanjak ngko tuh.
    Terdesak sangat nak mempamerkan keperibajingan identiti diri yang ajet ajet aktivis tapi air liur jadi bukti penjilat tungking organisasi liberal.

    Piiihhh…geli bulu tundun meki dohhh…

  18. declared gestapo says:

    Bangsa Johor akan turun cari admin admin Sultan Melaka ni segera mungkin dengan bantuan Royal Interpol…

  19. mayan nation says:

    Lek lu lek lu…

    Unit gestapo sarawak pun akan bantu cari sampai ke lubang cacing admin admin facebook Sultan Melaka ni…kita sama tolong Bangsa Johor

  20. joni loni bikin filem says:

    Suasana situasi admin admin laman sosial lain berkenaan perkara admin admin Sultan Melaka berperang dengan Netizen…

    Siakap Keli : Wah. Hebat punya tibai kau kena ya Sultan Melaka?

    Sultan Melaka : Tolonglah kami wehhh…muka tubuh badan semua dah kena keroyok dah ni…hawau!

    Pen Merah : Meh sini Sultan Melaka kitaorang touchup mekap tu bagi tebal malu sikit. Kalau kena tibai lagi kami touchup lagi.

    Siakap Keli : Kami tak berperang macam semenjak zaman kesultanan lagi. Kami bukan manusia. Kami haiwan hybrid. Jadi kami tengok saja lah engkau kena belasah denagn netizen ya?

    Amran Fans : Sorry bro Sultan Melaka. Gua dah lama lagenda aedangkan kau baru nak up. So keep it up.

Leave a Reply

Name and Mail are optional. Your email address is however required if you want to subscribe to the comments (see below)

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.